Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Θέλω να δώσω εξετάσεις!!!

Τζιαι ρωτὠ σε is that too much to ask? ¨Ενα εξάμηνο που έκατασα τον κώλο μου κάτω και εδίαβαζα και εν έχασα μάθημα(ok με ελάχιστες εξαιρέσεις!) να μεν με αφήνουν να δώσω εξετάσεις!!!που την μέρα που ήρτα εκάμαμε μια μέρα μάθημα, τις υπόλοιπες δυο βδομάδες καθούμαστε και πέζουμε τα χείλη μας!!ευτυχως δηλαδή που είχα τζιαι τζινη την εργασία τζαι ασχολούμουν!!!την ΤΕΛΕΙΑ εργασία!!οΪ για το αποτέλεσμα,,γιατι εν ειμαι εγώ που να το κρίνω αλλά για ούλο το research,ούλο το διάβασμα κλπ!! nway και ρωτώ σε εγώ τωρά που την ετέλειωσα πότε θα την παραδώσω??αφού εν μου ανίεις τη σχολή να δω την καθηγήτρια μου να της τη δώσω!
Και μετά πιάνει με το άλλο το άγχος, αν, λέμε αν ανοίξει η σχολη και δώσουμε εξετάσεις και εν εχώ τελειώσει ως τις 16 τι θα κάμω?που εμένα στις 16 περιμένει με το Παρίσι πως και πως???
Απελπίζουμε και ενεν του στυλ μου!!τι να κάμω???
θἐλω πτυχίο ΤΩΡΑ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: