Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

Ginane theama k mas trellenei!!!

Epses epia stn Akti Peiraiws!!Pu na sta lew!!an eginetun na eimai kathe nixta jimesa itan na eimun!!alla nway!!ena arkepsw pu tn zuganeli k tn kalivazi!!Itan kaloi ok itan pollaaa kaloi alla oson erwtas k an einai o giannis kapoia stigmi kurazesai,eidika aman perimeneis tn vasili na fkei gia na se apoteliwsei!!o mpoulas teleios!!!!diladi mono pu tn thwreis firnesai...krima omws pu o polis o kosmos en tu anagnwrizei to poso kalos einai san tragudistis k xerun tn mono san ithopio!!!O thivaios??ma ti na pw gia tn thivaio!!apo pu na arxisw kai pu na teleiwsw??teleios!!mono teleio??theos!!!k to theos en lio tu!to mono pu mu erketun st nou kathe fora pu emfanizetun pas ti skini me jino to xamogelo itan "Ma ti kalos",jino to xamogelo pu en sana k o idios en t pistefkei oti jinos o kosmos en jiame gia jinon!!ti na pw teleios...eperimena px oti ena varkumun na akusw tn amlet tis selinis i to poso poli s'agapisa alla me jini tn aggeliki fwni tu pws na varetheis??
O vasilis?ti na pw gia tn monakrivo m??kathe fora pu tn thwrw agapw tn parapanw!!akoma k twra sxedon 24 wres meta en exw lexeis na perigrapsw tn vasili,lexeis pu entha moiazun lies tu!o vasilis o theos!ethimithika molis tn eida jino pu elalusame tote sts sinavlies ts EDON:"otan tha pethanw stn tafo mu min valete kantili,valte mu ena stereo na akuw tn vasili". kai pu eipe to gia sena tragudw...nai eklea!!!giati?epidi en o vasilis k oti k na peis en gia mena pu traguda k gia sena kai gia ton dipla kai gia tn paradipla...k istera pale eklea pu eipe tn omorfi poli...kai eklea epidi agapw tn toso polla oi gia tous stixous oi gia to oti mu thimizun kati alla epidi en o vasilis kai kahe fora pu tn thwrw niwthw mesa mu tosa polla pramata...sana k thwrw kapoion polla diko mu anthrwpo pu exw aiwnes na dw...oufu kai twra pu xerw oti ena kamw allon toso kairo na ton dw stenaxwrkume apistefta.....itan apla MESMERIZING,ENCHANTING...(men me peripexeis men to pareis strava...apla etsi en t pramata)
st telos pu efkinan ouloi pas tn skini kai itan xarumenoi itan sana k ekrifokitazes mes tn paradeiso...kai nai eimai paraxeni alla extos pu tn PELLO kanenas allos en ta ektimise tuta...mporei epidi kanenu allu en efkalan nero t podia t na perimenei tn vasili na fkei t kalokairia k ts xeimwnes pukatw pu tis simaiues ts EDON,k na fwnazume VASILI ela mas exei piasei trella!!nway eskeftumun epses pu en emporusa na kimi8w me tn iperentasi,tn tosi xara,eskeftumun pu leeis ma twra en fisiologiko pu eimai me anthrwpus pu enw traguda o vasilis k o thivaios tn mikri patrida(k an dn to akuses oute kan mporeis na to fantasteis) k na milun metaxi tus gia malakies?en fisiologiko?i dnt think so...O PELLOS k gw mono to ektimisame to epsesino i'm sure!!so sorry for them edw pu ta leme....
k episis na pw oti exei para polla xronia na dw tn vasili toso...iremo...toso sigkinimeno...esteketun 5 lepta k akue tn kosmo na tn xeirokrota k eimun siuri oti twra ena klapsei twra...makari na en kala o vasilis mu na mu dia etsi nixtes because this is life baby!!
makari na mporusa na girisw pisw to roloi na paw st epses k na miniska jiame forever and ever!!!

1 σχόλιο:

DramaPrincess είπε...

WOW y r u doing this to me?ta descriptions sou entoso telia p niotho saname mprosta p ti skini!to kalokairi tha pame se oles tis sinaulies ok?
fisika ego ime lio epikindini gt panta skotonume hahaha
VASILI ZOUME GIA NA SAKUME!!!(kai tora p den sakuo pethenooooooo)